mazo Méga-Super-Héros
| Sujet: "Holy cocaine" et "Drop me a line" Dim 9 Juil - 3:07 | |
| Je ne fais qu'un seul post pour ses deux chansons, parcequ'elles véhiculent exactement le même message, j'avais juste besoin de le dire de deux façons différentes. Elles sont inspirées du même évènement, n'ont juste pas le même compositeur. Et si vous vous demandé pourquoi les paroles sont en anglais, alors que le message à faire passer est justement des plus importants... je vous répondrai simplement que c'est tellement moins dur de prendre de la distance quand on parle de quelque chose qui nous tiens à coeur... Holy cocaine (musique : Pierre)
Sun has been down for a long time every day's an other shade like in an octopuses' garden but in that one you're all alone
No more songs and no more dance your heart has passed his fucking chance The only song in your poor brain mary juanna, holy cocaine
You died so many years ago but your stupid holy drugs show makes you feel like it isn't so I wonder why, i still don't know
Like a fucking "God bless" Burger you're just evolving through the drugs you get cool and you get high you fly like Lucy in the sky
There in the sky you want the sun you fly so high you're getting burned your wings are becoming ashes (Ahhh)
You were an eighteen-year-old boy a little piece of withered joy and with pain as a trade mark you had painted your world in black
You were an eighteen-year-old boy you stood as stupid cocaine's toy burried your grave from the sky you were so high, you were so high
Drop me a line musique : Diégo
I guess it was some exciting the first time you went away there were so much pretty things flying in your dreamy brain
your life had been painted in black by so fucking depraved acts and the little boy you were just wanted to touch the sun
let's go to exotic city sun shining and sexy girls welcome to the holy orgy it was some like an other world
an other world called pleasure a dangerous one for you my boy everyday was a white present a sweet poison in your blood
"Let me know, let me see let me run far away let me fly above the sea let me just go my way"
Let me tell you little boy goodbye for your long journey I guess it is the last one I guess I won't see you again
Please my friend drop me a line drop me a line from paradise
| |
|
Loulou Héros / Héroïne
Nombre de messages : 43 Age : 35 Localisation : Robertsau, près de Pont Phario (tram B) Date d'inscription : 12/07/2006
| Sujet: Re: "Holy cocaine" et "Drop me a line" Ven 1 Sep - 15:54 | |
| waaaa je croi ke je ne te dirai jamais assez ke tu es une artiste audinette...... (la réponse vaut pour les TROIS poèmes/chansons) | |
|